JS Hercules miehet etsii uusia pelaajia

Laji on jalkapallo,futsal, joukkueen kotipaikka on Oulu ja pelattava sarja V-div. / II-div.. Joukkueeseen kuuluu 52 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

JS Herculeksen miesten edustusjoukkue pelaa kaudella 2019 Kakkosta ja harrastejoukkue Herkku-Papat Oulun Viitosta. Naisten joukkue pelaa Kolmosesta.

Kaikki joukkueet tarvitsevat riveihin vahvistuksia, joten voit valita luonnollisesti missä joukkueessa haluat pelata taitojesi ja/tai töittesi tai muitten menojesi ohella.

Joukkueet ovat hyvähenkisiä porukoita, edustuksen keskittyessä kilpailulliseen toimintaa, kun naiset ja Papat puolestaan keskittyvät nauttimaan pelaamisesta hyvässä hengessä (takaveivi alimpana, anyone?)!

Joten pidemmittä puheitta, tervetuloa mukaan! Harjoitusajat sekä yhteystiedot löydät seuran kotisivuilta osoitteesta jshercules.com tai nimenhuudosta!

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 19 päivää sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.